
“Reclama sufletul comerțului” – anunțuri publicitare din perioada interbelică în cotidianele bistrițene (“Săptămâna” și “Bistritzer Kalender”)
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit. Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit.
Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
Femeie din Lunca Ilvei, bătută de soț
29.08.2025
ULTIMELE COMENTARII
Iuliu
29.08.2025Coaliția de guvernare a decis ca pachetul al doilea de măsuri pentru reducerea deficitului bugetar să fie împărţit în 5 pacheţele mai mici, pentru a putea trece mai uşor de CCR. S-a ajuns astfel la separarea măsurilor fiscale de aşazisele reforme, după cum urmează: ...
la articolul Primăria Bistrița nu va intra în grevă
Haur
29.08.2025Se vede de la o posta ce ești fan haur .... Așa că mai abținete de la comentariile aiurea că... Bolojan face că Bolojan drege.Oare câți așa ziși funcționari de la primariile acestea au intrat acolo numai că sunt "neamuri" cu primarul ... Asta investighează tu jurna...
la articolul Angajații din primării intră în grevă, pe perioadă nedeterminată
Florentina
28.08.2025În locuri publice este interzis consumul băuturilor alcoolice și a drogurilor! Astea nu spune nimic?
la articolul Ce spune Poliția Locală despre persoanele fără adăpost, care dorm în parc
Anailies
23.08.2025Faceți angajări
la articolul ANUNŢ de ANGAJARE. Filexpo Bistrița își extinde echipa şi caută să angajeze lucrător comercial
COMENTARII