Prins în Bistrița cu parfumuri contrafăcute

La data de 15 mai a.c., pe raza municipiului Bistrița, polițiștii de la Serviciul pentru Acțiuni Speciale l-au depistat în flagrant pe un tânăr în vârstă de 18 ani, din Brăhășești, județul Galați, în timp ce oferea spre vânzare parfumuri care poartă reprezentări grafice ce indicau mărci notorii identice sau similare cu mărcile larg cunoscute […]

La data de 15 mai a.c., pe raza municipiului Bistrița, polițiștii de la Serviciul pentru Acțiuni Speciale l-au depistat în flagrant pe un tânăr în vârstă de 18 ani, din Brăhășești, județul Galați, în timp ce oferea spre vânzare parfumuri care poartă reprezentări grafice ce indicau mărci notorii identice sau similare cu mărcile larg cunoscute în România.

Din verificările efectuate, a rezultat faptul că produsele sunt susceptibile a fi contrafăcute. Astfel, 50 de parfumuri, în valoare de 1250 lei, au fost confiscate de polițiștii de la Serviciul de Investigare a criminalității Economice.

În cauză a fost întocmit dosar penal și continuă cercetările sub aspectul comiterii infracțiunii de punere în circulaţie, fără drept, a unui produs purtând o marcă identică sau similară cu o marcă înregistrată pentru produse identice ori similare.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Madu Roldovan

11.11.2025

Daniela

11.11.2025

Lin Jon Kur

11.11.2025

Arhanghel

10.11.2025

Din fericire aceasta gasca de mafioti si de interlopi va disparea de la sine... "Pe primul loc în intenția de vot a celor peste 60 de ani, PSD are probleme în atrage electorat mai tânăr, fiind cotat la 8% pentru grupa 30-44 de ani și 9% la cei de 18-29 de ani."

Bogdan Ivan a devenit prim - vicepreședinte PSD: "Avem nevoie de echipe unite, nu de eroi singuratici"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing