
Consultare publică, asupra noului site al Consiliului Județean Bistrița-Năsăud
Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud a modernizat website-ul, prin accesarea de fonduri europene. Înainte de lansarea oficială, se organizează un beta-launch în care cetățenii își pot exprimă părerea despre modul în care arată platforma. Click aici pentru accesarea platformei. Click aici pentru a oferi feedback, până la data de 14.10.2021. Proiectul RAISE – Digitalizarea Arhivei și Informatizarea Serviciilor […]
Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud a modernizat website-ul, prin accesarea de fonduri europene. Înainte de lansarea oficială, se organizează un beta-launch în care cetățenii își pot exprimă părerea despre modul în care arată platforma.
Click aici pentru accesarea platformei.
Click aici pentru a oferi feedback, până la data de 14.10.2021.
Proiectul RAISE – Digitalizarea Arhivei și Informatizarea Serviciilor Electronice la Consiliul Județean Bistrița-Năsăud
„RAISE: Retro-Digitalizarea Arhivei şi Informatizarea Serviciilor Electronice la Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud”, este un proiect finanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 și a presupus modernizarea site-ului instituției, implementarea portalului de servicii către cetățeni, realizarea avizierului electronic, actualizarea sistemului de management de documente, retro-digitalizarea a peste 1.600.000 documente din arhiva instituției.
-
Valoarea totală a proiectului este de 3.090.154 lei (625.537euro), în care este inclusă și contribuția Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, de 61.803 lei (12.510 euro).
-
Perioada de implementare a proiectului: 08.07.2019 -08.11.2021 (28 luni).
Obiectivele principale
1. Arhivare electronică – toate documentele mai vechi de 5 ani sunt în proces de digitalizare.
Se estimează că, până la finalul proiectului vor fi 1.600.000 de documente în imagini A3, scanate/ digitalizate 100.000 de doc- planse A0.
Utilitate> nu se mai merge până în arhiva pentru a se căuta proiectele de hotarare, adeverințe de vechime etc.
3. Servicii digitalizate
Obţinere informaţii despre concesionare/închiriere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată, obţinere Acord prealabil lucrări în zona drumurilor judeţene, obţinere Acord privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu judetean, comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desfiinţare, comunicarea privind încheierea lucrărilor de construire/desfiinţare, Licenţe de transport, comunicare bidirectionala intre CJ si alte institutii pentru emiterea unor avize/acorduri ( avize tehnico-econ, avize doc, avize aferente domeniul public/privat etc.
3. Totul inclus intr-un site intuitiv, disponibil inclusiv pentru persoane cu handicap
Avizier electronic – au venit echipamentele – va fi amplasat jos la poarta Consiliului Județean.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
ULTIMELE COMENTARII
Lupșe Carmen
15.09.2025De acord cu petitua
la articolul BISTRIŢA. Petiție împotriva zgomotului produs de motociclete noaptea
Ana
10.09.2025Pentru Alina- sunt centre pentru a doua sansa - termini 8 clase, pe urma seral -liceu! Pentru mai multe detalii poti merge la inspectoratul scolar sa intrebi.
Dori
10.09.2025Doamne ajuta!!! N a durat decat 5 ani...
la articolul Se extinde şi se modernizează reţeaua de iluminat pe mai multe străzi din Bistriţa
Alina
10.09.2025Bună ziua, numele meu este Alina, am 33 de ani și sunt interesată de cursul pentru infirmieră. Aș dori să știu dacă pot aplica în cazul în care am doar clasele 1-7, fără o diplomă de terminare a clasei a 8-a. Ce pot face în acest caz?
COMENTARII