Un TIR a intrat în trei mașini parcate în Feldru. Șoferul avea alcoolemie la volan

Accident rutier în localitatea Feldru Un bărbat de 60 de ani care era la volanul unui tir a intrat în coliziune cu trei mașini parcate. În urma testării cu aparatul etilotest, a reieșit o valoare de 0.09 mg/L alcool pur în aerul expirat. Din fericire, nu au fost înregistrate victime. Polițiștii din cadrul Poliției orașului […]

Accident rutier în localitatea Feldru

Un bărbat de 60 de ani care era la volanul unui tir a intrat în coliziune cu trei mașini parcate. În urma testării cu aparatul etilotest, a reieșit o valoare de 0.09 mg/L alcool pur în aerul expirat. Din fericire, nu au fost înregistrate victime. 

Polițiștii din cadrul Poliției orașului Năsăud au intervenit la locul incidentului și au dispus sancționarea contravențională a bărbatului și i-au interzis să mai conducă pe o perioadă de 90 de zile. 

Etichetele acestui articol sunt accident,Feldru

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Lupșe Carmen

15.09.2025

Ana

10.09.2025

Pentru Alina- sunt centre pentru a doua sansa - termini 8 clase, pe urma seral -liceu! Pentru mai multe detalii poti merge la inspectoratul scolar sa intrebi.

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Dori

10.09.2025

Alina

10.09.2025

Bună ziua, numele meu este Alina, am 33 de ani și sunt interesată de cursul pentru infirmieră. Aș dori să știu dacă pot aplica în cazul în care am doar clasele 1-7, fără o diplomă de terminare a clasei a 8-a. Ce pot face în acest caz?

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing