“Târg de viitor” cu joburi și oferte pentru facultăți, pentru tineri, la Bistrița

Terminarea școlii reprezintă începutul altei etape în viața unui adolescent. Tinerii, fie că și-au finalizat studiile într-un liceu tehnologic, fie într-unul teoretic, își planifică viața în funcție de cât sunt de informați acum, cu privire la ofertele disponibile pe piața muncii. Tocmai de aceea, Asociația POV21, în parteneriat cu Colegiul Național „Liviu Rebreanu”, Inspectoratul Școlar […]

Terminarea școlii reprezintă începutul altei etape în viața unui adolescent. Tinerii, fie că și-au finalizat studiile într-un liceu tehnologic, fie într-unul teoretic, își planifică viața în funcție de cât sunt de informați acum, cu privire la ofertele disponibile pe piața muncii.

Tocmai de aceea, Asociația POV21, în parteneriat cu Colegiul Național „Liviu Rebreanu”, Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud și Grupul Teraplast, își propune ca în această primăvară să aducă tinerilor din județ, aflați în căutarea propriei vocații, evenimentul „Târg de viitor”.

La Bistrița, în intervalul 13-14 martie, ne propunem să unim cele două mari paliere care stau la baza bunului mers al societății; educația și munca, oferind astfel tinerilor o perspectivă pragmatică asupra posibilităților pe care le au.

Scopul nostru:

Susținem educația prin colaborarea dintre instituții, companii locale și ONG-uri. Deschidem astfel orizonturile tinerilor, invitându-i să cunoască atât oportunitățile pe care le oferă învățământul superior, cât și numeroasele oportunități de angajare.

Publicul țintă:

Ne adresăm elevilor de liceu din clasele terminale ale învățământului teoretic și profesional, dar și tinerilor care, deși și-au terminat studiile, doresc să înfăptuiască o schimbare a domeniului în care activează.

Mod de desfășurare:

Organizat în incinta sălii de sport a Colegiului Național „Liviu Rebreanu”, com miza pe repartiția a două secțiuni distincte: una dedicată ofertelor universităților prezente, iar cealaltă disponibilă companiilor locale, care doresc să recruteze tineri. De asemenea, com avea și workshop-uri interactive pe domeniile de interes ale elevilor.

Universități prezente:
Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca
Universitatea Babeș-Bolyai, extensia Bistrița
Universitatea Tehnică Cluj-Napoca
Universitatea de Medicină și Farmacie Cluj-Napoca
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iași
Universitatea „Ștefan cel Mare” Suceava
Universitatea de Vest Timișoara
Academia Militară Sibiu
Centrul Universitar Nord din Baia-Mare – Facultatea de Științe
Universitatea ,,Bogdan Vodă” din Cluj-Napoca
Universitatea din București

Programul evenimentului
Vineri, 13 martie: 13:00-18:00
Sâmbătă, 14 martie: 10:00-16:00

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Bar bar

30.04.2025

Se mai întâmplă bine că nu o murit

Accident rutier în Romuli. Beat la volan, s-a răsturnat cu mașina

Honorius Indrecan

29.04.2025

Am rugamintea sa faca publice parteneriatele noi cu care a venit din SUA. Nu de alta, dar de baliverne sunt satul... ;)

Ministrul Bogdan Ivan, întâlniri strategice pentru dezvoltarea parteneriatului economic dintre România și SUA, la Washington DC

Balan Marius- ecologist

29.04.2025

Mare minune ca se mai scrie si de bine despre tara asta si oamenii ei educati, ca e plin podul cu stiri despre curve,hoti si politicieni de doi bani. Felicitari multe olimpicilor si oprobiu neincetat celor care isi bat joc de ei si de noi.

România, campioană la Olimpiada Balcanică de Matematică

ecologistul

26.04.2025

Sacapa-te domnule primar de actualii contopisti fara cap de la saerv. tehnic si mai ales de drujbistii sefi de la spatiile verzi. estia fac dezastru in Bistrita.

Noi probleme cu proiectul pasajului din Decebal. Gabriel Lazany: "E mai mult decât scandalos" (VIDEO)

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing