Spitalul Orășenesc Beclean preia pacienți infectați cu CoVid-19

Spitalul Orășenesc Beclean va putea prelua, începând de astăzi, 18 octombrie, pacienții infectați cu virusul SARS CoV-2, fiind pregătite în acest sens 20 de paturi, potrivit ordinului Nr. 2183/2021 din 15 octombrie 2021 pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 434/2021 privind aprobarea Planului de măsuri pentru organizarea spitalelor şi a unităţilor […]

Spitalul Orășenesc Beclean va putea prelua, începând de astăzi, 18 octombrie, pacienții infectați cu virusul SARS CoV-2, fiind pregătite în acest sens 20 de paturi, potrivit ordinului Nr. 2183/2021 din 15 octombrie 2021 pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 434/2021 privind aprobarea Planului de măsuri pentru organizarea spitalelor şi a unităţilor de dializă în contextul pandemiei de COVID-19 şi a listei spitalelor şi unităţilor de dializă care asigură asistenţa medicală pentru pacienţi, cazuri confirmate şi suspecte de COVID-19, conform clasificării spitalelor în 3 niveluri de competenţă.
 
“Numărul celor infectați cu acest virus în județul nostru este în continuă creștere, iar cadrele medicale fac cu greu față situației, astfel că alocarea de fonduri pentru tratarea bolnavilor COVID și la spitalul din Beclean este un lucru îmbucurător. Echipa managerială de aici a făcut toate demersurile în vederea preluării pacienților, iar cadrele medicale sunt pregătite să acorde asistența necesară”, a transmis Instituția Prefectului Bistrița-Năsăud. 
 
În prezent, 3 spitale din Bistrița-Năsăud oferă îngrijiri bolnavilor COVID: Spitalul Județean de Urgență Bistrița, Spitalul Orășenesc “DR. George Trifon” Năsăud și Spitalul Orășenesc Beclean.

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing