SONDAJ. PSD conduce în preferințe, PNL e pe locul doi

Un sondaj CURS realizat la nivel național în perioada 22-29 ianuarie 2022 indică faptul că dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare, românii ar vota cu: PSD – 35% PNL – 17% AUR – 16% USR – 10% UDMR – 5% PMP – 4% PPU-SL – 4% FORȚA DREPTEI – 3% PRO ROMANIA – 2% ALIANȚA […]

Un sondaj CURS realizat la nivel național în perioada 22-29 ianuarie 2022 indică faptul că dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare, românii ar vota cu:

  • PSD – 35%
  • PNL – 17%
  • AUR – 16%
  • USR – 10%
  • UDMR – 5%
  • PMP – 4%
  • PPU-SL – 4%
  • FORȚA DREPTEI – 3%
  • PRO ROMANIA – 2%
  • ALIANȚA PENTRU PATRIE – 2%
  • ALTUL – 2%

Cercetarea de Tip Omnibus a fost făcută în perioada 22-29 ianuarie 2022 pe un eșantion de 1003 de respondenți prin Metoda CATI. Marja de eroare este de 3,1% la un nivel de încredere de 95%.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Ana Sieu

01.08.2025

Senat INTERPELARE Adresată: Ministerul Economiei, Digitalizarii, Antreprenoriatului si Turismului, domnului Ivan Gruia Bogdan, ministrul Economiei, Digitalizarii, Antreprenoriatului si Turismului De cätre domnul senator: Mircea-Cristian Nicula Circumscriptia electorală: ...

Un nou pas pentru implementarea Cloud-ul Regional Nord-Vest, care va fi construit la Bistrița

Iuliu

01.08.2025

Despre ce vorbim? România se situează pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește digitalizarea. Conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI) România se află sub nivelul Bulgariei. Indicele DESI se referă atât la digitalizarea companiilor...

Un nou pas pentru implementarea Cloud-ul Regional Nord-Vest, care va fi construit la Bistrița

Șut Ioana

31.07.2025

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing