Nou la RAR! De astăzi aflați și istoricul de daune al vehiculelor! Care e tariful și cum procedezi

Registrul Auto Român oferă clienților săi, începând de astăzi, date despre daunele vehiculelor înmatriculate în România. Mai exact, în doar câteva minute, puteţi afla informaţii despre majoritatea vehiculelor pentru care au fost înregistrate oficial, la societățile de asigurări, avarii produse pe teritoriul României. Acest lucru este posibil prin intermediul aplicaţiei Istoric Vehicul, disponibilă pe site-ul […]

Registrul Auto Român oferă clienților săi, începând de astăzi, date despre daunele vehiculelor înmatriculate în România. Mai exact, în doar câteva minute, puteţi afla informaţii despre majoritatea vehiculelor pentru care au fost înregistrate oficial, la societățile de asigurări, avarii produse pe teritoriul României.

Acest lucru este posibil prin intermediul aplicaţiei Istoric Vehicul, disponibilă pe site-ul oficial al instituţiei, www.rarom.ro.

Registrul Auto Român vine astfel în sprijinul clienţilor săi care vor să cunoască cât mai multe informaţii despre vehiculul de care sunt interesați.

Acest lucru este posibil ca urmare a informaţiilor pe care le primeşte RAR de la partenerii specializaţi care colectează date de la societăţile de asigurare şi atelierele de reparaţii autorizate.

Astfel, la interogarea prin aplicaţia Istoric Vehicul, împreună cu informaţiile oferite gratuit de RAR (de exemplu valoarea indicată de odometru) se precizează şi faptul că pentru acel vehicul există disponibil un istoric de daune, care poate fi oferit contra cost.

Tariful este de 35 de lei şi se achită online.

Pentru a accesa aplicaţia, clienţii trebuie să introducă seria de caroserie/saşiu şi o adresă de e-mail validă.

În situaţia în care clientul doreşte să obțină istoricul de daune al autovehiculului, el este redirecţionat către zona de plată cu cardul, iar apoi va primi prin e-mail Istoricul de daune. Acesta conţine următoarele informaţii (conform modelului ataşat):

  1. Zona de avarii, inclusiv poziţionarea acestora pe un vehicul – machetă;
  2. Intervalul valorii devizului de reparaţie;
  3. Intervalul indicaţiei odometrului la data întocmirii devizului;
  4. Dacă a fost o daună majoră din punct de vedere economic;
  5. Dacă au fost afectate principalele elemente de siguranţă sau din structura de rezistenţă.

Toate informaţiile pe care le veţi introduce în sistemul informatic, pentru a afla datele de care sunteţi interesat, sunt protejate conform normelor GDPR.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Paul

09.11.2025

Motto: “Nimeni nu e destul de inteligent ca să poată convinge pe un prost că e prost”. (La Fontaine) Ideologul PSD- Vasile Dîncu a dat cu bâta în baltă afirmând că azi "progresismul" înseamnă doar LGBT, USR, plăcuțe suedeze și altceva. (vezi: https://www.c...

Bogdan Ivan a devenit prim - vicepreședinte PSD: "Avem nevoie de echipe unite, nu de eroi singuratici"

Cîrcu Nicoleta

08.11.2025

Rutiera

08.11.2025

Poate a plecat și bariera construită pe drumul public pentru blaicatrea străzii Arcașului tot din multă bunătate

Fostul director al companiei Rombat, Ioan Repede a încetat din viață

Iuliu

08.11.2025

Un vechi proverb spune: ” Prostul nu e prost destul, dacă nu e și fudul!”. Căci, cum altfel decât prostie poate fi numită eliminarea termenului “progresist” prin schimbarea aliniatului (1) al articolului 8 din statutul PSD care defineşte doctrina şi apartenenţa pa...

Bogdan Ivan a devenit prim - vicepreședinte PSD: "Avem nevoie de echipe unite, nu de eroi singuratici"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing