Locuri de muncă disponibile în județul Bistrița-Năsăud

Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Bistrița, cu sediul în Bistrița, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 2-4, județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de îngrijitoare copii învățământ preșcolar, treapta IG, 1 normă (8 ore/zi). Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie […]

Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Bistrița, cu sediul în Bistrița, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 2-4, județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de îngrijitoare copii învățământ preșcolar, treapta IG, 1 normă (8 ore/zi).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii/generale;
  • vechime în muncă – minimum 3 ani;
  • abilități de comunicare și relaționare cu copiii;
  • disponibilitate la program flexibil de lucru;
  • experiența în îngrijirea copiilor constituie un avantaj;
  • programul: 8 ore/zi.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 23 august 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 26 august 2021, ora 09.00: proba practică;
  • 27 august 2021, ora 09.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se obțin la Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Bistrița, cu sediului Bistrița, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 2-4, județul Bistrița-Năsăud, telefon 0263/212.536, e-mail [email protected].

*******

Spitalul Orăşenesc Beclean, judeţul Bistriţa-Năsăud organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiiloe contractuale de execuție vacante, de:

  1. 5 posturi infirmier la Secția psihiatrie cronici;
  2. 1 post de infirmier la Compartimentul psihiatrie acuți;
  3. 1 post de infirmier la Compartimentul pediatrie;
  4. 1 post de îngrijitoare la Secția psihatrie cronici;
  5. 1 post de îngrijitoare la Compartimentul psihiatrie acuți;
  6. 1 post de îngrijitoare la Compartimentul pediatrie;
  7. 1 post de îngrijitoare la Compartimentul C.P.U.;
  8. 1 post de îngrijitoare la Compartimentul obstetrică- ginecologie;
  9. 1 post de îngrijitoare la Ambulatoriul integrat al spitalului;
  10. 1 post de agent DDD debutant la Compartimentul SPLIAAM.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • infirmier:
    • 6 luni vechime în funcția de infirmier;
    • certificat/adeverință de absolvire a cursului de infirmieră).
  • agent DDD debutant:
    • curs de calificare – agent dezinfecție deratizare dezinsecție,
      • sau adeverință prin care se dovedește că este înscris la cursul de calificare agent DDD;
    • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 august 2021, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 20 august 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 25 august 2021, ora 09.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Orăşenesc Beclean, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 65, judeţul Bistriţa-Năsăud, telefon 0263/343.067, interior 51 sau 0263/343.985.

 

******

Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa, Sistemul de Gospodărire a Apelor Bistrița-Năsăud, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante de muncitor hidrometru la Stația Hidrologică Bistrița(0,5 normă).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii: generale/medii;
  • vechime:
  • domiciliu stabil în localitatea Bistrița Bârgăului (jud. Blstrița-Năsăud).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 august 2021, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 20 august 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 24 august 2021, ora 12.30: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Bistrița-Năsăud din Bistrița, str. Avram Iancu nr. 9, jud. Bistrița-Năsăud, telefon: 0263/217.146, int. 216, fax 0263/232.255, e-mail [email protected].

Etichetele acestui articol sunt locuri de muncă

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Zapirtan Maria

05.07.2025

As dori detalii va rog sunați la 0743006402

ANUNȚ de ANGAJARE. FILEXPO Bistrița angajează recepționer marfă

Florin

04.07.2025

Așa sunt toți nu numai sfertodoctul ăsta

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adi Florea

04.07.2025

Donează-ți indemnizația pe doi ani de acum impostorule, să pui ceva la loc din furăciunile șefului tău Ciolacu. Șnapan ce ești, faci de rușine Becleanul, învârtitule. Demn PSD ist, luav-ar Grindeanu&co în jegul istoriei

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adriana Turc

04.07.2025

„Dragi beclenari, vă promit că nu voi fi un primar de carton” zicea limbricul ăsta parvenit, după ce a fost „ales” viceprimar, așa cum a fost „ales” inspector școlar, așa cum a fost „ales”senator, un manual de smecherie, mârlănie și rapacitate PSD, aces...

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing