INTERVIU. Andrei Isip, bistrițeanul care dezvoltă o comunitate de marketing digital și de business

„Cine îşi doreşte scopul, îşi doreşte şi mijloacele” spune o vorbă. Însă, poate îi găsim pe cei care au scopuri nobile şi motive din care fac lumea mai bună. Un astfel de om este Andrei Isip, pasionat de nou, de marketing digital şi de antreprenoriat. Originar din Bistriţa, Andrei are 25 de ani şi se defineşte ca fiind un iubitor al stilului de viaţă sănătos şi al meditaţiei. Deţine un canal de YOUTUBE şi o comunitate de peste 20K de oameni în „Online bussines România”. Despre tot ce înseamnă marketing digital, programul „Vincit” creat de către el, despre NovaConta şi mult mai multe detalii vom afla chiar de la el într-un interviu acordat pentru InfoBistrița.ro.

1. Cine este Andrei printre toate rolurile pe care le depășește cu brio?

Andrei Isip este un tânăr de 25 de ani din Bistrița, antreprenor și specialist în marketing digital. În prezent, acesta deține o agenție de marketing online denumită VINCIT.RO, prin intermediul căreia oferă servicii și consultanță de marketing digital afacerilor din România.

Totodată, Andrei este implicat în mai multe proiecte prin care oferă valoare comunității:

- face parte din echipa SellVision, prin intermediul căreia contribuie la crearea unui ecosistem de soluții digitale pentru mediul românesc de afaceri

- este membru a echipei NovaConta.Ro, primul și singurul program de facturare 100% gratuit pentru antreprenorii din România

- este unul din administratorii comunității Online Business România, o comunitate de peste 21.000 membrii

- este implicat în proiectul MentorBooks.Ro, prima platformă cu rezumate audio și text în limba română a cărților bestseller internaționale

- dezvoltă o comunitate de marketing și business, prin intermediul unui grup de Facebook

- și e implicat într-un proiect personal ce are ca scop educația în afaceri, de unde a pornit o serie de videoclipuri, cursuri online, cărți electronice și un podcast pe youtube

 

2. Ce amintiri te țin acasă, în Bistrița?

Bistrița e orașul unde m-am născut și am trăit până la 18 ani. În prezent, îmi petrec cam 30% din timp la Bistrița și 70% la Cluj. Vin la Bistrița ori de câte ori simt nevoia să-mi revăd familia și prietenii apropiați de aici, dar și când doresc să iau o pauză de recreere în oraș și în împrejurimile superbe din partea montană a județului. Am multe amintiri plăcute și mă bucur să văd cum orașul evoluează în direcția cea bună.

 

3. Povestea „Vincit”, cum ai creat acest program? Care e legătura cu echipa NovaConta?

VINCIT e despre victorie și despre a-ți depăși limitele. Însuși numele provine din latină și înseamnă „a învinge”, iar motto-ul agenției este „Beyond limits” adică „Dincolo de limite”. Am creat Vincit din dorința de a mă autodepăși și de a ajuta alți antreprenori să se autodepășească și să își scaleze afacerile. Ce am făcut până în prezent e rezultatul unei munci de 2 ani de la înființare și alți 4 ani de dezvoltare și educație continuă.

Legătura dintre Vincit și NovaConta sunt eu. Având expertiză în marketing digital și colaborând cu băieții din echipa SellVision în ultimul an, mi-am dorit și am ajuns implicat direct și în proiectul NovaConta, contribuind în special în partea de comunicare, promovare și consultanță.

4. Care a fost/este momentul greu al investițiilor în acest proiect?

Cel mai greu moment al investițiilor în NovaConta consider că a trecut. Programul de facturare a fost inițial dezvoltat intern de prietenii și colegii mei din echipa SellVision, ajungând apoi la o formă similară cu cea din prezent. După câteva momente din luna aprilie 2022, NovaConta s-a extins și ca echipă și s-a transformat într-un nou concept: În loc să fie un alt program de facturare pe care să îl plătești lunar, s-a transformat într-un program de facturare complet gratuit pe viață, cu facturi nelimitate, sponsorizat de afaceri din România.

Partea grea a fost să atragem primii sponsori care să plătească un abonament lunar în schimbul promovării imaginii lor și în schimbul sprijinului oferit de către aceștia pentru a facilita accesul gratuit la o astfel de platformă. Banii de la sponsori sunt investiți în continuare în dezvoltarea și promovarea platformei.

 

5. Cu ce motiv apelează oamenii la VINCIT? Tu de ce îi încurajezi să o facă?

Oamenii apelează la VINCIT deoarece au nevoie de specialiști care să se ocupe de marketingul afacerii lor: de la crearea strategiilor de marketing până la administrarea și creșterea paginilor de social media, promovarea produselor și serviciilor, creșterea vânzărilor și a profitului până sesiuni de consultanță și training.

Încurajez pe cei care vor să își scaleze afacerile și care au buget de marketing, să apeleze la VINCIT, iar după o primă discuție vom vedea dacă ne potrivim și putem începe o colaborare.

Iar pe cei care doresc să învețe mai multe despre marketing, îi încurajez să se alăture comunității noastre (detalii pe www.vincit.ro/comunitate)

6. Cum definim marketingul digital?

Marketingul digital cuprinde toate activitățile ce implică un dispozitiv electronic și un mediu online, care au scopul de a face cunoscută o persoană sau o afacere, și are rol de a analiza, crea, comunica și promova oferte care aduc valoare pentru consumatori, clienți și întreaga societate în general.

Pe scurt, te ajut să fii cunoscut și să vinzi ce ai de oferit.

7. Știu că ai oferit consultanță în marketing și wordpress, coaching. Care a fost feedback-ul?

Oamenii sunt foarte mulțumiți și continuă să apeleze la serviciile mele.

 

8. Va deveni lumea curând, ierarhizată digital? Cât de importantă este rețeaua de internet astăzi, ținând cont că tu depinzi atât de mult de aceasta?

Digitalul este doar o copie a realității. Omul are aceleași gânduri, aceleași comportamente și în mediul digital. Singura diferență e contextul.

Fără internet, ar trebui să mă reprofilez.

9. Sunt femeile antreprenoare mai bune decât bărbații?

Depinde de fiecare ce obiective are, cum gândește, cum acționează, etc. Cred că ține mai mult de felul de a fi a persoanei decât de gen.

10. Te consideri influencer în zona de marketing sau poate alte zone? Observ că ești foarte activ pe Facebook și chiar pe propriul tău blog.

Nu mă consider influencer. Am început doar să arăt lumii mai des ce și cum gândesc.


Interviu realizat de Gabriela Speriuș

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Ilie Brisca

25.09.2025

Restaurantele si cafenelele au niste preturi absolut nesimtite pentru niste produse si servicii discutabile. Nu ai cum sa ceri la Bistrita 50 de lei pe o pizza si 20 de lei pe o cafea sau sa ai preturi la Colibita precum la Monte Carlo. Toate localurile astea trebuie sa dispara!

Măsurile Guvernului Bolojan atacă HoReCa. Numărul clienților a scăzut cu 50%

Lupșe Carmen

15.09.2025

Ana

10.09.2025

Pentru Alina- sunt centre pentru a doua sansa - termini 8 clase, pe urma seral -liceu! Pentru mai multe detalii poti merge la inspectoratul scolar sa intrebi.

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Dori

10.09.2025

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing