Gabriel Lazany a câștigat alegerile pentru Primăria Bistrița! PNL va depune contestație

Luptă strânsă pentru Primăria Bistrița!

Candidatul PSD la Primăria Bistrița, Gabriel Lazany, a câștigat alegerile, la 8 voturi diferență de Ioan Turc, primar în funcție și candidat PNL pentru un nou mandat.

Gabriel Lazany a obținut 15.497 de voturi (44.04 %), în timp ce Ioan Turc a obținut 15.489 de voturi (44.02%).

Partidul Național Liberal va depune contestație privind numărarea voturilor.

COMENTARII

Pa

în 10.06.2024 ora 14:59:29 Parfumatul a scris:

Lasă un răspuns

Bravo, Pacalin Stan! Ai luat salarii degeaba de la Primarie aproape 4 ani si acum ai facut ca Bistrita sa aiba din nou primar de la ciuma rosie!


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Zapirtan Maria

05.07.2025

As dori detalii va rog sunați la 0743006402

ANUNȚ de ANGAJARE. FILEXPO Bistrița angajează recepționer marfă

Florin

04.07.2025

Așa sunt toți nu numai sfertodoctul ăsta

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adi Florea

04.07.2025

Donează-ți indemnizația pe doi ani de acum impostorule, să pui ceva la loc din furăciunile șefului tău Ciolacu. Șnapan ce ești, faci de rușine Becleanul, învârtitule. Demn PSD ist, luav-ar Grindeanu&co în jegul istoriei

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adriana Turc

04.07.2025

„Dragi beclenari, vă promit că nu voi fi un primar de carton” zicea limbricul ăsta parvenit, după ce a fost „ales” viceprimar, așa cum a fost „ales” inspector școlar, așa cum a fost „ales”senator, un manual de smecherie, mârlănie și rapacitate PSD, aces...

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing