EDUCAŢIE la Bistriţa. Patrule școlare de circulație pentru responsabilizarea elevilor (FOTO)

Educația începută de timpuriu asigură dezvoltarea armonioasă a copiilor. Tot astfel, educația rutieră, începută încă din primii ani de școală, conduce spre formarea unor viitori participanți la trafic responsabili.

În acest scop, ieri, 6 noiembrie, în intervalul 11.00-13.00, la Școala Generală "Avram Iancu" din Bistrița, polițiștii Serviciului Rutier Bistrița-Năsăud și cei ai Biroului Siguranță Școlară i-au instruit pe viitorii membri ai patrulelor școlare de circulație, după care i-au supravegheat pentru a pune în practică cele învățate.

Prin acest proiect, poliţiştii urmăresc responsabilizarea elevilor cu privire la importanța respectării regulilor de circulație, dar și pentru prevenirea unor accidente rutiere în care pot fi implicați cei mici.

Activitățile educativ-preventive în cadrul proiectului “PATRULE ȘCOLARE” vor continua și în perioada următoare.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Lupșe Carmen

15.09.2025

Ana

10.09.2025

Pentru Alina- sunt centre pentru a doua sansa - termini 8 clase, pe urma seral -liceu! Pentru mai multe detalii poti merge la inspectoratul scolar sa intrebi.

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Dori

10.09.2025

Alina

10.09.2025

Bună ziua, numele meu este Alina, am 33 de ani și sunt interesată de cursul pentru infirmieră. Aș dori să știu dacă pot aplica în cazul în care am doar clasele 1-7, fără o diplomă de terminare a clasei a 8-a. Ce pot face în acest caz?

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing