Scandal în lumea mondenă din Bistrița-Năsăud. Designerul vestimentar Tina Olari a lansat acuzații grave la adresa reprezentanților unui atelier vestimentar din orașul Năsăud. Tina Olari a transmis, într-un mesaj pe pagina sa de Facebook, că, profitând de asemănarea de nume, atelierul TYNA din Năsăud păcălește clientele, lăsându-le să se înțeleagă că ar fi creațiile sale. […]
Scandal în lumea mondenă din Bistrița-Năsăud. Designerul vestimentar Tina Olari a lansat acuzații grave la adresa reprezentanților unui atelier vestimentar din orașul Năsăud. Tina Olari a transmis, într-un mesaj pe pagina sa de Facebook, că, profitând de asemănarea de nume, atelierul TYNA din Năsăud păcălește clientele, lăsându-le să se înțeleagă că ar fi creațiile sale.
Vezi aici răspunsul reprezentanților atelierului vestimentar din Năsăud!
Mesajul transmis de Tina Olari, pe Facebook:
“Cazul 1:
Întrevedere scurtă, in trecere…
Clienta: Ne vedem la Năsăud?!
Eu, neînțelegând: Nu cred să ajung pe acolo…
Clienta: O, ce păcat!
Cazul 2:
Cumpărături în magazin. Proprietara spune: Ce mă bucur să vă cunosc personal, tocmai ne-am vorbit pentru rochia de mireasă la comandă…
Eu: Nu cred, nu rețin să fii vorbit…
Clienta: Ba da, cu dumneavoastra am vorbit, m-ați chemat la Năsăud!
Caz 3:
Clienta la mine în atelierul
Tina Olari Bistrita, probă rochie mireasă ptr închiriere.
Eu: Hai sa alegem câteva modele, le probăm în atelier, e mai cald acolo…
Clienta, derutată: -Nu am timp să merg acum la Năsăud!
????
…”La prietena mea care a dat comanda de rochie de mireasa la tine, acum 2 săptămâni, i-ai spus ca ai atelierul numai la Năsăud!”
Eu: -Atelierul e în camera cealaltă. Nu am alt atelier!…
Deci, clar am început să mă întreb serios de ce mă confundă lumea cu o Tina de la Năsăud…
Pentru că, dacă clienta are trimitere Google pe rochii mireasa Tina, și începe mesaj privat, cealalta Tina lasa clar omul sa creadă ca vorbește cu Tina Olari.
La felicitările făcute de către clientă pentru colecții, în special pentru ultima prezentată la Dubai, nu se dă detaliul “nu noi am fost!” , ci se spune, “Vă aștept, când doriți să veniți?!
Sau dacă se intreabă detalii de atelierul din Bistrita, indicația e clara: Atelierul nostru e la Năsăud, deși e clară confuzia clientei că ea vorbește cu Tina Olari, designerul de la Bistrița!
Sau, și mai grav, când clienta întreabă la confirmarea programarii: “Dar aveți la Năsăud și colecția prezentată la Dubai?!”, răspunsul vine:
“Da, avem câteva modele, dar restul, la comandă!”
Nu sunt conflictivă, nu am reacționat dacă s-au copiat de-a lungul timpului creațiile mele, dar acum văzând cazuri când clienta crede că vorbește cu mine, și deși se înțelege clar de către cealaltă parte ca e căutată Tina Olari cu colecțiile Barcelona, Dubai, etc, să NU se dea, cu intenție de înșelăciune, explicația corectă, ci continui sa induci omul în eroare, și îl atragi spre tine, deși el crede ca vorbește clar cu designerul Tina Olari.
Asta are un nume!
INFRACȚIUNE!
O ÎNȘELĂCIUNE care se pedepsește PENAL!
Nu iau atitudine în acel sens acum, dar rog lămurirea confuziei, în momentul în care se înțelege clar că, clienta caută designerul, nu comerciantul.
Postarea o fac pentru a clarifica publicului confuzia. Înțeleg și apreciez, fiecare are dreptul să muncească ce dorește…
Dar, sa profiți de confuzia de nume și sa atragi către tine (în bună cunoștință de confuzia), clienții altuia, nu e corect deloc!
Anii de muncă ca designer, consumul mental, energetic și financiar pentru creații și prezentări prin toată lumea ca să aduni un palmares și titluri, muncite în zeci de ani, timpul furat de lângă copil, familie, care nu se mai recuperează niciodată și care lasa răni adânci, trezitul in toiul nopții ca să desenezi ideea din minte pe hartie, apoi munca intensă, ales și investit în materiale, croit, muncit fizic la mașina de cusut, apoi manual ca să duci ca produs finit, creația ta intelectuala… Timpul dedicat clientei… Drumuri făcute prin lume ca să prezinti ce ai creat, ce te lasă sorbit te energie și de bani… Toate astea, le face un designer!!!
Toate astea ar trebui înțelese și respectate de către comerciant, înainte să facă înșelăciunea, pentru beneficiu propriu. Atât!” – Tina Olari.
COMENTARII