Decizie fără precedent! A cerut înapoi semnăturile pentru susținerea candidaților PNL din Bistrița-Năsăud

"Astăzi mi am cerut înapoi de la PNL cele 230 de semnături pe care le am strâns pentru susținerea candidaților la Camera Deputaților și la Senat", a transmis Roxana Paşc, fost candidat PNL la Primăria Şieu.

Aceasta şi-a motivat decizia printr-o postare pe Facebook. "Pentru că, atunci când am strâns semnăturile, erau validați ca și candidați Diana Morar, locul 1 la Senat, Ioan Turc, locul 1 la Camera Deputaților și Gheorghe Scuturici, locul 2 la Camera Deputaților.

Deoarece după puciul roberțian s-au anulat listele de candidați de către puciștii respectivi , și ne am trezit cu noii candidați Robert Sighiartau și Dorin Vlașin , nu mi se pare etic și moral sa deturnez voința semnatarilor listelor de susținători.

Adică ai semnat Diana Morar, dar primești Sighiartău! Ai semnat Scuturici, primești Vlașin. Nu! E nevoie de alte semnături! Să le strângă cine - a vrea, dar nu eu!",a transmis Roxana Paşc, consilier local al comunei Șieu.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Liviu

04.05.2025

In loc de comentariu, mai bine versurile poeziei "PĂPUȘARUL" a maestrului Tudor Gheorghe : Păpuşarul a hotărât: Tu – acolo. El – aici. Lăsaţi liberi hoţii mari, Arestaţi hoţii cei mici! Puneţi şefi oameni pătaţi, Şantajabili, mai ales! Fac ce vrem...

Daniel Suciu: “ România are nevoie de tine, are nevoie să-i protejezi viitorul”

Geo bozga

03.05.2025

Geo bozga

03.05.2025

Marian

02.05.2025

Ținem sa vă anunțăm ca nu doar tinerii frecventează zona mall,probabil și soții/soțiile voastre sunt pe acolo!

Bistrițenii din zona Mall-ului de pe Calea Moldovei, terorizați noaptea de mașini și motoare (VIDEO)

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing