DECIZIA GLORIEI privind culorile echipelor de fotbal și de handbal. Cum s-a votat în sondaj

Clubul Gloria a anunțat rezultatele sondajului de opinie privind culorile clubului.

În urma sondajului de opinie, la care au participat 4.993 de respondenți, lansat între 1 și 4 mai:

53,04% dintre cei chestionați au ales să continuăm în culorile roșu și negru, iar
46,96% au optat pentru alb și albastru.

"Vă mulțumim tuturor celor care v-ați implicat și ați dat glas pasiunii voastre pentru CS Gloria Bistrița!
Ne bucurăm că ați decis voi, iar noi respectăm părerea voastră!

Pentru că vocea suporterilor contează, Clubul Sportiv Gloria a luat următoarea decizie:

Echipele de handbal vor avea:

• Primul echipament: roșu • negru
• Al doilea echipament: alb • albastru

Echipele de fotbal vor avea:

• Primul echipament: alb • albastru
• Al doilea echipament: roșu • negru", a transmis CS Gloria.

foto: CS Gloria

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Dura Floarea Bistrița

01.07.2025

E foarte bine ce a ți făcut, dar ma gândesc când se va întâmpla ca e str. Cuza Vodă bloc 3 pe trotuar vom reuși să circulam și să putem ieși din bloc, oare niciodată.?

S-a dat startul la LINIA VERDE! Cum arată Bistrița fără mașini parcate pe banda de autobuz (VIDEO)

Miriam

30.06.2025

Practic Lorand Toth si-a indeplinit obiectivul asa ca nu a mai candidat pentru un nou mandat ca nu mai avea nimic de facut... Obiectivul: De distrus USR BN si da facut partidul irelevant

Marinel Rus e noul președinte al USR Bistrița-Năsăud

Cornel Rinzis

30.06.2025

La oile de pe strada Gospodarilor din Unirea cînd se sesizează ???

Controale la deţinătorii de câini şi cai din Bistriţa-Năsăud. 29 de sancţiuni au fost aplicate

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing