Debirocratizarea României. Registrul Comerțului va transmite informațiile necesare doar pe cale electronică

Diana Morar: ,,acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor” Diana Morar, a transmis într-o postare recentă pe Facebook că Ordonanța de urgență a Guvernului privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial. ,,Legea pentru aprobarea Ordonanței de […]

Diana Morar: ,,acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor”

Diana Morar, a transmis într-o postare recentă pe Facebook că Ordonanța de urgență a Guvernului privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial.

,,Legea pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2020 privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial.

La articolul 17^2 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, în urma amendamentului pe care l-am depus și care a fost aprobat în Parlament, Alineatul 1 s-a modificat.“, a transmis Diana Morar.
 
Modificarea Alineatul 1 este următoarea:
 
,,În vederea efectuării controlului de către autoritățile/instituțiile publice competente în domeniul autorizării funcționării și a verificării conformității celor declarate, Oficiul Registrului Comerțului transmite acestora, pe cale electronică, informații din declarațiile-tip pe propria răspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității la sediul social/profesional și/sau sedii secundare sau, după caz, la terți și datele de identificare a persoanelor înregistrate, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării în registrul comerțului”
 
,,Practic, de acum Registrul Comerțului transmite informațiile necesare doar pe cale electronică, nu și copiile documentelor, acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor, în beneficiul solicitanților și al lucrătorilor de la Registrul Comerțului.
 
Totodată, obligaţia de a prezenta la sediul oficiului registrului comerțului documentul care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social a fost eliminată.“, a conchis Deputatul.

Etichetele acestui articol sunt Diana Morar,lege

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Florin

04.07.2025

Așa sunt toți nu numai sfertodoctul ăsta

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adi Florea

04.07.2025

Donează-ți indemnizația pe doi ani de acum impostorule, să pui ceva la loc din furăciunile șefului tău Ciolacu. Șnapan ce ești, faci de rușine Becleanul, învârtitule. Demn PSD ist, luav-ar Grindeanu&co în jegul istoriei

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adriana Turc

04.07.2025

„Dragi beclenari, vă promit că nu voi fi un primar de carton” zicea limbricul ăsta parvenit, după ce a fost „ales” viceprimar, așa cum a fost „ales” inspector școlar, așa cum a fost „ales”senator, un manual de smecherie, mârlănie și rapacitate PSD, aces...

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Florin Frumoase

04.07.2025

Ipocritul ăsta șmenar, veșnic numit, niciodată ales, un zero barat , cică el e senator...Să mori de râs, auzi tu

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing