Debirocratizarea României. Registrul Comerțului va transmite informațiile necesare doar pe cale electronică

Diana Morar: ,,acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor” Diana Morar, a transmis într-o postare recentă pe Facebook că Ordonanța de urgență a Guvernului privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial. ,,Legea pentru aprobarea Ordonanței de […]

Diana Morar: ,,acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor”

Diana Morar, a transmis într-o postare recentă pe Facebook că Ordonanța de urgență a Guvernului privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial.

,,Legea pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2020 privind măsuri în domeniul registrului comerțului a fost promulgată de președinte și publicată în Monitorul Oficial.

La articolul 17^2 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, în urma amendamentului pe care l-am depus și care a fost aprobat în Parlament, Alineatul 1 s-a modificat.“, a transmis Diana Morar.
 
Modificarea Alineatul 1 este următoarea:
 
,,În vederea efectuării controlului de către autoritățile/instituțiile publice competente în domeniul autorizării funcționării și a verificării conformității celor declarate, Oficiul Registrului Comerțului transmite acestora, pe cale electronică, informații din declarațiile-tip pe propria răspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității la sediul social/profesional și/sau sedii secundare sau, după caz, la terți și datele de identificare a persoanelor înregistrate, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării în registrul comerțului”
 
,,Practic, de acum Registrul Comerțului transmite informațiile necesare doar pe cale electronică, nu și copiile documentelor, acesta fiind un nou pas pentru simplificare, debirocratizare și reducerea timpului de așteptare până la emiterea actelor, în beneficiul solicitanților și al lucrătorilor de la Registrul Comerțului.
 
Totodată, obligaţia de a prezenta la sediul oficiului registrului comerțului documentul care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social a fost eliminată.“, a conchis Deputatul.

Etichetele acestui articol sunt Diana Morar,lege

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Lupșe Carmen

15.09.2025

Ana

10.09.2025

Pentru Alina- sunt centre pentru a doua sansa - termini 8 clase, pe urma seral -liceu! Pentru mai multe detalii poti merge la inspectoratul scolar sa intrebi.

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Dori

10.09.2025

Alina

10.09.2025

Bună ziua, numele meu este Alina, am 33 de ani și sunt interesată de cursul pentru infirmieră. Aș dori să știu dacă pot aplica în cazul în care am doar clasele 1-7, fără o diplomă de terminare a clasei a 8-a. Ce pot face în acest caz?

Vrei să devii instalator, bonă sau infirmieră? AFLĂ ce cursuri de formare profesională se desfășoară în Bistrița-Năsăud!

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing