De ce e bine că sala polivalentă se va numi Teraplast Arena

Noua sală polivalentă din Bistrița va primi denumirea Teraplas Arena. După publicarea știrii, pe pagina noastră de Facebook infobistrita.ro au apărut foarte multe comentarii, legate de acest subiect și unii bistrițeni s-au declarat nemulțumiți de această decizie.

Probabil, mulți nu au înțeles ce înseamnă această mișcare de imagine, cu beneficii de ambele părți. În primul rând, trebuie specificat că sala nu a fost realizată din fonduri europene, ci din bani de la Guvernul României, fiind un proiect al Consiliului Județean Bistrița-Năsăud.

Fiind un complex sportiv foarte mare, are nevoie de o sumă importantă de bani, cheltuieli de întreținere, de la încălzire și energie electrică, până la curățenie și alte lucrări de reparații sau neprevăzute. Până în prezent, aceste cheltuieli s-au suportat din bugetul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, adică din banii cetățenilor. De acum încolo, prin acest contract cu Teraplast, o mare parte din cheltuieli vor fi suportate din sponsorizarea companiei. Adică, banii publici vor putea fi cheltuiți pentru altceva. Păi nu e bine?

Compania Teraplast va plăti aproximativ 135.000 de euro pe an, pe o perioadă de 5 ani, pentru ca denumirea sălii să fie Teraplast Arena. O sumă foarte importantă, cu 100.000 de euro decât a plătit în 5 ani Banca Transilvania Arenei din Cluj-Napoca.

Da, e bine și să denumești un complex după un sportiv important, dar niciun sportiv nu ar putea plăti o asemenea sumă și nici nu ar vrea și, în vremuri de criză, e important ca banii publici să fie cheltuiți cât mai bine. De asemenea, e bine că sala va primi denumirea unei companii locale, de tradiție în Bistrița-Năsăud, companie care, evident, își va crește și notorietatea, prin promovarea la nivel național și internațional, datorită competițiilor care se vor desfășura la noua Teraplast Arena.

Să nu credeți că am inventat noi metoda asta de promovare win-win. Ea există în toate țările civilizate, unde mari cluburi de fotbal încasează sume importante, pentru ca arenele să poarte numele unor companii. Amintim Signal Iduna Park (cel mai mare stadion din Germania, de la Borussia Dortmund) sau Allianz Arena (stadionul de la Bayern Munchen).

COMENTARII

cl

în 02.03.2023 ora 18:27:20 class a scris:

Lasă un răspuns

Nu banii reprezintă totul pe lumea asta! Nu interesele financiare ale unora și altora sunt mai presus de orice! Nu mi se pare normal că cetățenii județului nu au fost consultați, sau măcar cei ai municipiului, măcar formal, de ochii lumii, nu mi se pare normal ca astfel de decizii să fie luate de o singură persoană, fără o prealabilă consultare publică, și mai ales fără aprobarea consilierilor județeni, care îi reprezintă pe toți cetățenii județului, și mai ales din câte am auzit prin târg chiar fără a avea unele avize și aprobări legale necesare! La asta aș vrea să îmi dați un răspuns, dacă puteți. Înainte de a ne flutura banii pe sub nas, în speranța că vom pune botul!


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Dura Floarea Bistrița

01.07.2025

E foarte bine ce a ți făcut, dar ma gândesc când se va întâmpla ca e str. Cuza Vodă bloc 3 pe trotuar vom reuși să circulam și să putem ieși din bloc, oare niciodată.?

S-a dat startul la LINIA VERDE! Cum arată Bistrița fără mașini parcate pe banda de autobuz (VIDEO)

Miriam

30.06.2025

Practic Lorand Toth si-a indeplinit obiectivul asa ca nu a mai candidat pentru un nou mandat ca nu mai avea nimic de facut... Obiectivul: De distrus USR BN si da facut partidul irelevant

Marinel Rus e noul președinte al USR Bistrița-Năsăud

Cornel Rinzis

30.06.2025

La oile de pe strada Gospodarilor din Unirea cînd se sesizează ???

Controale la deţinătorii de câini şi cai din Bistriţa-Năsăud. 29 de sancţiuni au fost aplicate

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing