Cristian Niculae nu ar fi renunțat la Centrul Intermodal din Bistrița: ,,O greșeală fatală, pe care o să o plătească bistrițenii”

În cadrul emisiunii ACTUAL INFO, Cristian Marius Niculae, directorul A.D.I Deșeuri a discutat despre Centrul Intermodal din Bistrița și motivele pentru care nu ar fi renunțat la acest proiect. Reamintim că, în urma unei hotărâri de Consiliu Local, Primăria Bistrița a renunțat la proiectul european de realizare a unui centru intermodal la Bistrița. ,,Bistrița este […]

În cadrul emisiunii ACTUAL INFO, Cristian Marius Niculae, directorul A.D.I Deșeuri a discutat despre Centrul Intermodal din Bistrița și motivele pentru care nu ar fi renunțat la acest proiect. Reamintim că, în urma unei hotărâri de Consiliu Local, Primăria Bistrița a renunțat la proiectul european de realizare a unui centru intermodal la Bistrița.

,,Bistrița este împărțită de calea ferată în două, gândiți-vă că de la Dedeman și până în Decebal nu mai poți trece peste calea ferată și tot traficul gravitează în jurul acelor puncte de trecere. Să nu credeți că centrul acesta intermodal l-a gândit Crețu din puțul gândirii sau nu știu cine. S-a făcut un studiu de fezabilitate urbană, făcut de specialiști de la facultatea de transporturi din Cluj și s-a constatat că nu avem suficiente puncte de trecere a căii ferate. Păi cel mai important lucru este accesul direct dinspre strada Gării, o zonă extrem de aglomerată, în centură. În al doilea rând, erau pasarele sau platforme peste calea ferată unde noi nu avem teren acolo, este municipal, dar acolo este proprietatea CFR-ului. Noi am expropriat CFR-ul pentru locul pe care punem platforma, pe bani europeni. În al treilea rând, spuneau că vor fi foarte deranjați locuitorii de la blocuri. Dar, dacă vă uitați bine, acolo sunt spații comerciale, deci îi parter, mezanin și după-aia vine etajul. Deci nu era ridicată platforma și practic rampa aia care urcă pe platformă, nu deranja cu nimic pe cei de la 1 sau de la 2 sau de la 3. Cum v-am spus, este un spațiu comercial care este destul de înalt, sunt 3-4 metri înălțime și după-aia mai vine mezaninul cu spații comerciale. Unde venea rampa, nu cauza niciun deranj. A fost o greșeală fatală pe care o să o plătească bistrițenii și pe care o să o vadă de acum în trafic“, a transmis Cristian Marius Niculae în cadrul emisiunii ACTUAL INFO.

Urmăriți interviul integral aici.

 

Etichetele acestui articol sunt Centrul Intermodal din Bistrița,Cristian Marius Niculae

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Balan Marius- ecologist

11.05.2025

Fara renuntarea la actuala conducere formata din covrigari, tractoristi fosti peremisti etc PSD se duce in gard exact ca PNTCD. Urmeaza la cativa pasi si PNL care si-a pierdut busola. Poporul v- aratat deja dar voi sunteti analfabetii functionali ai politicii romanesti. Nu...

Bogdan Ivan: "Guvernarea PSD a fost, în primul rând, un act de curaj"

Pui Aurel

10.05.2025

Ioan pop

08.05.2025

Batjocura și nesimțire. Pe data de 07.05.2025 la ora 20:30 autocarul a fost oprit în Austria și supus unui control, iar apoi a fost trimis la statia ITP , unde clar că i-au fost reținute numerele de înmatriculare. Am fost închiși în autocar până la dimineața . Șofer...

Experiența unei bistrițence cu o firmă de transport: "Eram disperați! Patronul ne-a închis telefonul în nas!" (FOTO)

Honorius Indrecan

08.05.2025

"Eu, alături de echipa mea, rămân dedicat unui singur scop: să dezvoltăm în continuare județul, gândindu-ne la Bistrița-Năsăud ca la o singură comunitate", a transmis Radu Moldovan. Ce zici, baroane??? Voi aveti un singur scop: sa va faceti voua bine, nu si celorlalt...

Radu Moldovan: "Mergeți la vot. Cu gândul limpede. Cu inima împăcată. Județul nostru are nevoie de stabilitate"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing