Călin Georgescu a câştigat alegerile în judeţul Bistriţa-Năsăud

Rezultate surprinzătoare la alegerile prezidenţiale. Candidatul independent Călin Georgescu a obţinut cele mai multe procente în judeţul Bistriţa-Năsăud, în turul 1 al alegerilor prezidențiale. Marcel Ciolacu, candidatul PSD, se situează pe locul al doilea.

După numărarea a peste 99% dintre voturi, Călin Georgescu a obţinut 28.101 voturi (25,5%), în timp ce Marcel Ciolacu a obţinut 25.219 de voturi (22,9%). Pe locul al treilea s-a aflat George Simion, cu 13,8 procente (15.193 de voturi).

Elena Lasconi (USR) a obţinut 12,98 procente, cu 14.287 de voturi. Nicolae Ciucă (PNL) a obţinut doar 10 procente, cu 11.235 de voturi.


COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Zapirtan Maria

05.07.2025

As dori detalii va rog sunați la 0743006402

ANUNȚ de ANGAJARE. FILEXPO Bistrița angajează recepționer marfă

Florin

04.07.2025

Așa sunt toți nu numai sfertodoctul ăsta

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adi Florea

04.07.2025

Donează-ți indemnizația pe doi ani de acum impostorule, să pui ceva la loc din furăciunile șefului tău Ciolacu. Șnapan ce ești, faci de rușine Becleanul, învârtitule. Demn PSD ist, luav-ar Grindeanu&co în jegul istoriei

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Adriana Turc

04.07.2025

„Dragi beclenari, vă promit că nu voi fi un primar de carton” zicea limbricul ăsta parvenit, după ce a fost „ales” viceprimar, așa cum a fost „ales” inspector școlar, așa cum a fost „ales”senator, un manual de smecherie, mârlănie și rapacitate PSD, aces...

Senatorul Cristian Nicula, proiect de lege pentru reducerea cheltuielilor bugetare

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing