Calea ferată Bistrița Nord – Susenii Bârgăului este închisă până în 22 august

În perioada 21 iulie 2025, ora 08:35 – 22 august 2025, ora 21:00, linia de cale ferată Bistrița Nord – Susenii Bârgăului este închisă între km 61+800 și km 68+300 (stația Livezile Bârgăului h.).

n ceea ce privește nefuncționarea instalațiilor luminoase de la trecerile la nivel cu calea ferată, precizăm că acestea sunt oprite temporar, iar circulația utilajelor feroviare se desfășoară conform prescripțiilor de siguranță aprobate.

La trecerile la nivel de la:

Str. Cuza Vodă (km 61+200)
Str. Drumul Dumitrei Vechi (km 62+328)
Str. Lucian Blaga (km 63+406)
DN17 Livezile – zona Piața Auto (km 68+071)
au fost montate indicatoare rutiere de STOP, iar utilajele opresc și verifică vizibilitatea înainte de traversare.

COMENTARII

Se

în 08.08.2025 ora 14:37:53 Sergiu a scris:

Lasă un răspuns

Rețeaua feroviară pe teritoriul județului Bistrița-Năsăud a început în secolul a doua jumătate a secolului al XIX-lea, prin realizarea legăturii Dej- Bistrița în anul 1884, urmată imediat, în 1886 de ramificația Sieu-Măgheruș – Luduș. Prelungirea Bistrița – Bistrița Bârgăului a fost construită la sfârșitul secolului XIX, în anul 1898. Toate celelalte trasee feroviare din județului Bistrița-Năsăud au fost construite în prima jumătate a secolului XX, începând cu anul 1907 când a fost finalizată linia Beclean – Rodna, despre care Nicolae Iorga vorbeste în cartea sa intitulata Neamul Românesc în Ardeal si Tara Ungurească la 1906: “Năsăud- în piață caut un han, acela de care se ține trăsură care m-a adus. Dar odăile sunt date la inginerii care fac studii pentru drumul de fier, care va înainta până aici de hatârul pădurilor ce vor fi tăiate în curând.” Reamintim că în anul 2017 s-a încercat reintroducerea transportului de călători cu “Săgeata Albastră” între Ilva Mică și Rodna, fără nici un rezultat. (Vezi: https://timponline.ro/calatoria-trenul-ruta-ilva-mica-rodna-veche-jumatate-pretul-fata-autobuze/) Revenind la calea ferată Bistrița – Bistrița Bârgăului, au existat și aici mai multe idei de revitalizare a transportului de călători , care însă nu s-au materializat până acum : (Vezi si: https://timponline.ro/ce-vor-bistritenii-metrou-de-suprafata-mai-multe-piste-de-biciclisti-si-chiar-un-tren-turistic/)


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Sergiu

08.08.2025

Rețeaua feroviară pe teritoriul județului Bistrița-Năsăud a început în secolul a doua jumătate a secolului al XIX-lea, prin realizarea legăturii Dej- Bistrița în anul 1884, urmată imediat, în 1886 de ramificația Sieu-Măgheruș – Luduș. Prelungirea Bistrița –...

Calea ferată Bistrița Nord – Susenii Bârgăului este închisă până în 22 august

Moișan Vasile

06.08.2025

Sunt interesat să închiriez o autoutilitara pentru 3 zile

Autoutilitare de închiriat în Bistrița, la prețuri mici, fără limită de kilometri!

Chis Cornelia

05.08.2025

Bună ziua ! Străzile din satul Manic com Chiochis se asfaltează? Vă veniți să vedeți cum arată după desfășurarea, lucrărilor de canalizare și cum se poate circula. Pe străzi .

Lucrările la DJ172A Beclean–Nușeni–Chiochiș avansează

Ana Sieu

01.08.2025

Senat INTERPELARE Adresată: Ministerul Economiei, Digitalizarii, Antreprenoriatului si Turismului, domnului Ivan Gruia Bogdan, ministrul Economiei, Digitalizarii, Antreprenoriatului si Turismului De cätre domnul senator: Mircea-Cristian Nicula Circumscriptia electorală: ...

Un nou pas pentru implementarea Cloud-ul Regional Nord-Vest, care va fi construit la Bistrița

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing