Calea ferată Bistrița Nord – Susenii Bârgăului este închisă până în 22 august

În perioada 21 iulie 2025, ora 08:35 – 22 august 2025, ora 21:00, linia de cale ferată Bistrița Nord – Susenii Bârgăului este închisă între km 61+800 și km 68+300 (stația Livezile Bârgăului h.).

n ceea ce privește nefuncționarea instalațiilor luminoase de la trecerile la nivel cu calea ferată, precizăm că acestea sunt oprite temporar, iar circulația utilajelor feroviare se desfășoară conform prescripțiilor de siguranță aprobate.

La trecerile la nivel de la:

Str. Cuza Vodă (km 61+200)
Str. Drumul Dumitrei Vechi (km 62+328)
Str. Lucian Blaga (km 63+406)
DN17 Livezile – zona Piața Auto (km 68+071)
au fost montate indicatoare rutiere de STOP, iar utilajele opresc și verifică vizibilitatea înainte de traversare.

COMENTARII

Se

în 08.08.2025 ora 14:37:53 Sergiu a scris:

Lasă un răspuns

Rețeaua feroviară pe teritoriul județului Bistrița-Năsăud a început în secolul a doua jumătate a secolului al XIX-lea, prin realizarea legăturii Dej- Bistrița în anul 1884, urmată imediat, în 1886 de ramificația Sieu-Măgheruș – Luduș. Prelungirea Bistrița – Bistrița Bârgăului a fost construită la sfârșitul secolului XIX, în anul 1898. Toate celelalte trasee feroviare din județului Bistrița-Năsăud au fost construite în prima jumătate a secolului XX, începând cu anul 1907 când a fost finalizată linia Beclean – Rodna, despre care Nicolae Iorga vorbeste în cartea sa intitulata Neamul Românesc în Ardeal si Tara Ungurească la 1906: “Năsăud- în piață caut un han, acela de care se ține trăsură care m-a adus. Dar odăile sunt date la inginerii care fac studii pentru drumul de fier, care va înainta până aici de hatârul pădurilor ce vor fi tăiate în curând.” Reamintim că în anul 2017 s-a încercat reintroducerea transportului de călători cu “Săgeata Albastră” între Ilva Mică și Rodna, fără nici un rezultat. (Vezi: https://timponline.ro/calatoria-trenul-ruta-ilva-mica-rodna-veche-jumatate-pretul-fata-autobuze/) Revenind la calea ferată Bistrița – Bistrița Bârgăului, au existat și aici mai multe idei de revitalizare a transportului de călători , care însă nu s-au materializat până acum : (Vezi si: https://timponline.ro/ce-vor-bistritenii-metrou-de-suprafata-mai-multe-piste-de-biciclisti-si-chiar-un-tren-turistic/)


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Paul

09.11.2025

Motto: “Nimeni nu e destul de inteligent ca să poată convinge pe un prost că e prost”. (La Fontaine) Ideologul PSD- Vasile Dîncu a dat cu bâta în baltă afirmând că azi "progresismul" înseamnă doar LGBT, USR, plăcuțe suedeze și altceva. (vezi: https://www.c...

Bogdan Ivan a devenit prim - vicepreședinte PSD: "Avem nevoie de echipe unite, nu de eroi singuratici"

Cîrcu Nicoleta

08.11.2025

Rutiera

08.11.2025

Poate a plecat și bariera construită pe drumul public pentru blaicatrea străzii Arcașului tot din multă bunătate

Fostul director al companiei Rombat, Ioan Repede a încetat din viață

Iuliu

08.11.2025

Un vechi proverb spune: ” Prostul nu e prost destul, dacă nu e și fudul!”. Căci, cum altfel decât prostie poate fi numită eliminarea termenului “progresist” prin schimbarea aliniatului (1) al articolului 8 din statutul PSD care defineşte doctrina şi apartenenţa pa...

Bogdan Ivan a devenit prim - vicepreședinte PSD: "Avem nevoie de echipe unite, nu de eroi singuratici"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing