Bărbat din Bistrița cercetat de polițiști pentru activități de schimb valutar

La data de 8 ianuarie a.c., poliţiştii Serviciului de Investigare a Criminalităţii Economice s-au sesizat din oficiu cu privire la săvârșirea infracțiunilor de exercitarea fără drept a unei profesii sau activități, evaziune fiscală și spălare a banilor, vizat fiind un bărbat de 63 de ani din municipiul Bistrița. În urma verificărilor s-a stabilit faptul că […]

La data de 8 ianuarie a.c., poliţiştii Serviciului de Investigare a Criminalităţii Economice s-au sesizat din oficiu cu privire la săvârșirea infracțiunilor de exercitarea fără drept a unei profesii sau activități, evaziune fiscală și spălare a banilor, vizat fiind un bărbat de 63 de ani din municipiul Bistrița.

În urma verificărilor s-a stabilit faptul că începând cu anul 2019 și până în prezent, bărbatul, ar fi desfășurat activități de schimb valutar către diferite persoane în afara cadrului legislativ în domeniu și fără a fi autorizat sau înregistrat în acest sens. Totodată nu ar fi declarat veniturile obținute din efectuarea acestor activități de schimb valutar organelor fiscale și ar fi ascuns astfel sursa impozabilă ori taxabilă în scopul sustragerii de la îndeplinirea obligațiilor fiscale, reintroducând mai apoi banii obținuți în circuit cu scopul ascunderii originii ilicite a acestora.

Polițiștii vor efectua cercetări în cadrul unui dosar penal cu privire la săvârşirea infracțiunilor de exercitarea fără drept a unei profesii sau activități, evaziune fiscală, și spălare a banilor, în vederea documentării activității infracționale și tragerea la răspundere penală a persoanelor implicate.

Etichetele acestui articol sunt dosar penal,schimb valutar

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing