Avansează lucrările la OK Shopping Center Bistrița: “Proiect construit de bistrițeni, pentru bistrițeni” (FOTO)

OK Shopping Center va cel mai nou și mai modern centru comercial din Bistrița. Proiectul companiei Consult Imobil, a antreprenorului Marius Negrea va fi gata în curând.

“Începe să prindă contur. Avansăm cu amenajarea faţadei, dar şi cu finisajele şi instalaţiile din interiorul magazinelor şi a spaţiilor comune.

OK Shopping Center este un proiect construit de bistriţeni pentru bistriţeni şi aşa arată zilele acestea, dar, evident, finalul va fi cu totul şi cu totul altul”, a transmis compania Consult Imobil.


COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Ioan pop

08.05.2025

Batjocura și nesimțire. Pe data de 07.05.2025 la ora 20:30 autocarul a fost oprit în Austria și supus unui control, iar apoi a fost trimis la statia ITP , unde clar că i-au fost reținute numerele de înmatriculare. Am fost închiși în autocar până la dimineața . Șofer...

Experiența unei bistrițence cu o firmă de transport: "Eram disperați! Patronul ne-a închis telefonul în nas!" (FOTO)

Honorius Indrecan

08.05.2025

"Eu, alături de echipa mea, rămân dedicat unui singur scop: să dezvoltăm în continuare județul, gândindu-ne la Bistrița-Năsăud ca la o singură comunitate", a transmis Radu Moldovan. Ce zici, baroane??? Voi aveti un singur scop: sa va faceti voua bine, nu si celorlalt...

Radu Moldovan: "Mergeți la vot. Cu gândul limpede. Cu inima împăcată. Județul nostru are nevoie de stabilitate"

Plătitor de taxe

07.05.2025

Plătitor de taxe

07.05.2025

Deci, ce-ati făcut cu angajații in plus? A trecut februarie.

Cel mai în vârstă angajat al Primăriei Bistrița are 75 de ani. Primarul Gabriel Lazany anunță restructurări

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing