
ANOFM: Număr unic pentru informații privind șomajul tehnic. Cum se depun documentele
ANOFM a stabilit un număr unic de apel pentru informarea cetățenilor cu privire la șomajul tehnic și adrese de email pentru transmiterea documentelor Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a organizat un call-center intern și a stabilit un număr unic de apel la care cetățenii pot suna pentru a obține informații suplimentare cu […]
ANOFM a stabilit un număr unic de apel pentru informarea cetățenilor cu privire la șomajul tehnic și adrese de email pentru transmiterea documentelor
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a organizat un call-center intern și a stabilit un număr unic de apel la care cetățenii pot suna pentru a obține informații suplimentare cu privire la modalitățile de acordare a șomajului tehnic.
Angajatorii sau angajații care doresc să obțină informații suplimentare cu privire la acordarea șomajului tehnic, pot apela: 021/4444-000, număr cu tarif normal.
„Am decis ca opt angajați ai ANOFM să lucreze în același timp în sistem call-center, pentru a clarifica românii acolo unde există nelămuriri cu privire la șomajul tehnic. În cazurile în care apelanții au nevoie să intre în legătură cu agențiile teritoriale de care aparțin, operatorii din call-center îi vor direcționa. În perioadele de criză, este vitală rapiditatea adoptării deciziilor, dar și modul în care ne organizăm pentru implementarea acestora. Prin urmare, am luat din timp măsurile necesare pentru a răspunde cu promptitudine tuturor solicitărilor, conștienți fiind că de munca noastră depinde viitorul angajaților și al companiilor din țara noastră.”, a declarat președintele ANOFM, Victor Picu.
Angajatorii, care sunt direct afectați de măsurile impuse odată cu declanșarea stării de urgență, vor putea beneficia, din bugetul asigurărilor pentru șomaj, de plata indemnizațiilor acordate salariaților în valoare de 75% din salariile brute acordate, pentru toți angajații lor, dar nu mai mult de 75 % din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2020.
Angajatorii afectați indirect, dar ale căror încasări au scăzut cu cel puțin 25% față de primele două luni ale anului și care nu au capacitatea financiară pentru a plăti toți salariații, vor putea beneficia de măsurile prevăzute de OUG 30/2020, respectiv de plata șomajului tehnic din bugetul asigurărilor pentru șomaj, pentru cel mult 75% dintre angajați care au contracte active la data intrării in vigoare a OUG.
Documentele necesare acordării șomajului tehnic pot fi depuse la Agențiile Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă, precum și a municipiului București, prin poșta electronică, la adresa de email dedicată fiecărui județ, care are ca ID numele județului (ex: [email protected]). În cazul județelor a căror denumire este formată din două cuvinte, acestea vor fi despărțite prin cratimă (ex: [email protected]).
CELE MAI CITITE ȘTIRI
ULTIMELE COMENTARII
Teran Lidia
16.10.2025Eu cred că o să fie fain, orice se poate face pentru oraș este binevenit.
la articolul Cum va arăta Valea Căstăilor. Proiect important semnat de Primăria Bistrița
Relu
16.10.2025Pârâul Tărpiu sau Valea Căstăilor este acelasi lucru. Mai exact, strada care se desprinde din Drumul Cetății pe lângă Rombat poartă numele de Valea Căstăilor fiind mărginită de pârâul Tărpiu care se varsă în râul Bistrița în amonte de Podul Berăriei.
la articolul Cum va arăta Valea Căstăilor. Proiect important semnat de Primăria Bistrița
Ioana
16.10.2025Vreau să văd și eu pozele
la articolul Doi tineri din Bistrița fac furori pe tik-tok. Au ajuns în mijlocul unui scandal
Anonim
16.10.2025Mergeți domnule primar pe strada liliacului că sunt o grămadă de câini a nimănui in curte la o casa , nu putem trece pe acolo că sunt periculoși ne este frică , miroase a rahat și se vede din strada că nu le face nimeni curat și cred că nici de mâncare nu le dă. I...
la articolul Cum va arăta Valea Căstăilor. Proiect important semnat de Primăria Bistrița
COMENTARII