Accident în Unirea. Beat la volan, a intrat într-un TIR (FOTO)

În Unirea, un bărbat în vârstă de 31 de ani a rămas blocată în mașină în urma unui accident rutier. La locul incidentului a intervenit modulul SMURD de la Detașamentul de Pompieri Bistrița, un echipaj de terapie intensiva mobila și un echipaj de descarcerare. Acesta a fost găsit cu pierderi de conștiență, leziuni și traumatisme […]

În Unirea, un bărbat în vârstă de 31 de ani a rămas blocată în mașină în urma unui accident rutier. La locul incidentului a intervenit modulul SMURD de la Detașamentul de Pompieri Bistrița, un echipaj de terapie intensiva mobila și un echipaj de descarcerare.

Acesta a fost găsit cu pierderi de conștiență, leziuni și traumatisme ce necesită spitalizare. A fost transportat spre UPU SMURD Bistrița pentru investigații medicale amănunțite.

În această seară, polițiștii Biroului Rutier din cadrul Poliției municipiului Bistrița au intervenit la un accident de circulație în Unirea.

 

Un autoturism condus de un bărbat de 31 de ani din Bistrița a intrat în coliziune cu un autotren condus de un bărbat de 47 de ani din Oradea.

În urma impactului a rezultat rănirea șoferului autoturismului care a necesitat acordarea de îngrijiri medicale la spital. Fiind testat cu aparatul etilotest, valoarea indicată a fost de 0.03 mg/L alcool pur în aerul expirat. În cazul șoferului autotrenului, rezultatul etilotestului a fost negativ.

 

Polițiștii au luat măsura sancționarii contravenționale față de bărbatul de 31 de ani, conform prevederilor OUG 195/2002, întocmind totodata un dosar de cercetare penală pentru stabilirea cauzelor și modalității producerii evenimentului rutier.

Etichetele acestui articol sunt accident

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing